Tema: Re: kas tiem newsam?
Autorius: ABLomas
Data: 2019-09-04 13:59:52
On 2019-09-04 13:24, Zhiniukas wrote:
> Kažkokia šikynė su vindows mailu. Ištryniau newsų akauntą. Visą local
> folderį ištryniau iš kompo. Subskraibinausi iš naujo. Vistiek rodo
> unread :(

Jei moki kokiu wireshark naudotis (nesunku, bet būna kas nesugeba ;-) )
tai nucapturink tiesiog refresh ties ta grupe ir mestelk man (mailas
tikras), tada but tikrai aišku, ar čia kliento bėda, ar serveris siunčia
kažką specifinio specifinei pusei.
Aš lygtais per migraciją visų grupių indeksus perbuildinau, bet su tom
senienom ko tik nori gali būt, bugų tikrai gali pasitaikyt - tai
neatmetu varianto, kad ir iš serverio pusės gali būt kas negero. Iš
dumpo būtų aišku ką daryt - ar klientinę pusę remontuot, ar servake ;-)