Tema: Re: ZajabIs modernus enzinIringas
Autorius: Sail
Data: 2019-08-26 14:47:42
As toki panasu tik MK2 iki siol ekslpatuoju.

Prie kristoliniu bamperiu ir supuvanciu stabdziu vamzdziu galima prideti
mirstancia rankine oro pompa, pro kuria pradeda siurbti ora, ir pasikeiti
visas kuro slangeles.

O bet taciau, dabar kai daug maz viskas zinoma ir aptvarkyta, manau dar
gyvens kuri laika.
Tiesa pasakius, lyginant su Astroa G man tas fordas daug mieliau
eksploatuojasi.

Va astra G tikrai buvo sudo gabalas, apie kuri galeciau disertacija prasyti.