Tema: Re: Paskolinkit priekabÄ… man
Autorius: G.K.
Data: 2019-08-21 08:03:30
Pries keleta savaiciu panasia problema issprendziau samdydamas dideli MAN
sunkvezimi (gal apie 30 kubu). Jis vienu reisu viska isveze ir kainavo 100eu.
Pas mane kruva buvo didele ir galvojau netilps, bet jis kraudamas su kausu vis
pagrusdavo, tai tilpo ir dar liko vietos. Uztruko trumpiau nei valanda.