Tema: Re: OT: gudrutis pirmokui
Autorius: Doncius
Data: 2019-08-09 09:47:33
As toki buvau nupirkes kai i darzeli ejo. Realiai tai jie skirti labai
maziem vaikam, o pirmokas jau pakankamai gudras ;)

I mokykla tai jau normalu smartfona daviau. Idejau Familylink, uzdejau
30 min naudojimo per diena ir tobula. Ai beje - i mokykla kadangi
nuvezam ir parvezam, tai nestis nesinesa, bet i kitus burelius po
mokyklos - nesasi.