Tema: Re: Rankinis ant ribos
Autorius: PxYra
Data: 2019-08-05 19:51:41
kanalizacija tai tik is tavo burnos dvokia :D eik chickeno palesi busi
laimingesnis :D parduotuveje rasi, visa gyvenimo narve auginto, kankito
antibiotikais serto gyvuno mesos, galei apie humaniskum papezet patrolint
cia

FLAME START: kas didesni sadistai ar tie augina, kankina ir po to nuzudo
gyvuna del maisto ar tie kurie medzioja juos naturialoje aplinkoje? :D