Tema: Re: telefonu remontai
Autorius: Arunas D
Data: 2019-07-30 21:22:44
pries kelis menesius iphone6 ekrana ( o gal tik stikliuka, net nezinau,
sueizejes buvo, bet veike ) man keite taisykloj prie Sopeno/Sv Stepono
sankryzos, iejimas pastato kampe i rusi. Norejau irgi greitai, tai sake pora
valandu pasivaiksciok, uzbaigiu ka pradejes daryt ir tavo padarysiu.
Zodziu, viska sutvarke, kazkiek nebrangiai kainavo, veikia ir naudoju.