Tema: Re: i?sikrauna akumas
Autorius: tranzoo
Data: 2019-07-21 20:20:24
panasu, kad buvo aptarnautas specelystu...

vienas toks perrinkejas mano uosviui jd pusasi keite ir 'remontavo'
paskui - skyvus sudeliojo bilekaip, vietoj ivores prikaisiojo viniu,
vietoj tarpines hermetiko prikrove tiek, kad uzsidare tepimo kanalai...
o svarbiausia, kad komplekte viskas buvo, ir tarpine, ir ivore ir
filtriukai... ir hermetikas pilkas, o ne rudas...