Tema: Re: Tech apziura ir lambda
Autorius: Ssang Yong
Data: 2019-07-10 22:25:15
Nu as irgi kazkada bandziau pamandravot, kai del ispjauto katalizatoriaus 
nepraleido, tai pasikviete nacelnika ir dar nuotrauku pridare

"Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in message 
news:qg50el$2j3$1@trimpas.omnitel.net...
> po pasakymo kad del per zemai sviečiančios lempos pasake
> - oi tai reikės dar kartą atvažiuot teko sakyt
> - kaaaaaaaaaaaa???
> tada ir surado kur reguliuot ir atsuktuvą
>
>
> On 2019-07-10 17:57, Ssang Yong wrote:
>> Mano patirtis irgi tokia, kad pro pirstus i viska ten ziuri ir dar 
>> pareguliuoja kokias lempas, jei reik. Ekspertize del variklio irgi senais 
>> laikais esu pravares isimties tvarka be kysiu, nes ltr ir kw biski 
>> netilpo. Bet jei asmeniskai nepasitaike uzsiraut ant kokio asilo, tai 
>> dabar visiem sakyt, kad asilu nebuna, tai irgi kazkaip nelabai.
>>
>> "Tomas" <t.s@takas.ltu> wrote in message 
>> news:qg4tpm$vkr$1@trimpas.omnitel.net...
>>> ir TA, ir ekspertizes Raudondvario, niekad gyvenime nebuvo jokiu 
>>> nesamoniu, o masinu kas menesi po viena kaip min. Yra praleide su 
>>> myzanciu ant zemes ksenono apiplovimu, uzsalusiu ar uzsikimsusiu galinio 
>>> lango apiplovimu, ir dar kazkuo ten del ko galejo siust nx. Su pazadu 
>>> susitvarkyti. Kysio nesu daves, asmeniskai ne vieno nepazystu. Per 
>>> paskutinius 2 metus atsimenu 2 atvejus kai praspyre - Priusui duslej 
>>> mikroskyle, del ko lambda irgi buvo bloga ir baxurelio is grupso Golfui 
>>> vienos puses rankinis nedirbo.
>>> Neprimetu ka ten reikia daryt ir kaip kalbet, kad prisilestu prie per 
>>> placiu padangu
>>>
>>> "KandysRomka" parašė naujienų news:qg4qu6$sli$1@trimpas.omnitel.net...
>>>
>>> Ko tik nepasitaiko, ypac, Kaune raudonvario plente. Jiems gali irodinet, 
>>> kad
>>> autodata pas juos caro ruriko laiku ir to pacio ruriko sukurta. Kita 
>>> kart
>>> sakiau filmuosiu ju nusisnekejimus. Geriausia tai buvo kai sako: 
>>> padangos
>>> per placios. Istraukiu auto vadeliotojo vadova is bardacioko, parodau 
>>> dar
>>> lipdukus prie duru, kokios priklauso is gamyklos, anie vistiek 
>>> nesutinka.
>>> Stabdziu slangutes sako suskilinejusios. As jau sakau jos tokia 
>>> antikorozine
>>> danga padengtos, davai su atsuktuvu pabruzink. Sako ne :) Pats nuvaliau 
>>> ir
>>> parodziau kad dar kaip naujos ir gamyklines. Tai pacanai labai 
>>> susinervino.
>>> "marijonas" <jo@fa.na> wrote in message
>>> news:qg4lui$nb1$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> Tokia istorija prieteliui nutiko.
>>>> Tech apziura nepraleidzia del per dideles lambda reiksmes.
>>>> Prie laisvu - OK, t.y. reiksme apie 1, o pagazavus pakyla ten daugiau 
>>>> (2 su virs lyg).
>>>>
>>>> Motoras bmw n53.
>>>> Diagnostikas daro, servisai sako viskas ok, t.y. nera ka tvarkyti. 
>>>> Kazkuris servisas dar paeme pinigus uz sensoriu pakeitima, rezultatas 
>>>> tas pats.
>>>>
>>>> Tech. apziuru tvarkoje parasyta, kad lambda turi buti 1 arba tiek kiek 
>>>> nurodyta gamintojo.
>>>> Isguglino, kad BMW yra isleides kazkoki technini pranesima kuriame 
>>>> nurodo, kad ta lambda situose motoruose gali buti nuo 1 iki 4.
>>>> Tas bmw pranesimas nurodomas ir prie uzsienio tech apziuru tvarku - 
>>>> Vokietijoje, UK, Svedijoje.
>>>>
>>>> Klausimas kaip TA centrui pateikti ta BMW dokumenta? Is interneto 
>>>> parsiustas netinka. Kazkas is TAC telefonu sako atsinesk is Krastos 
>>>> oficialu rasta.
>>>>
>>>> Krasta siuncia nx, sako jeigu nori mokek pinigus uz diagnostika tai 
>>>> tada ka nors parasysim. Ir sako, kad cia jam vienam tokia problema 
>>>> "kiti kazkaip susitvarko".
>>>>
>>>> Gal kas susidures?
>>>>
>>>>
>>>>
>>>>
>>>> ----Android NewsGroup Reader----
>>>> http://usenet.sinaapp.com/
>>>
>>