Tema: Re: Kvapas is ortakiu
Autorius: Slavikas
Data: 2019-07-02 14:24:25
Prisidėsiu prie Liqui Moly pastatomo purškalo - jis vienintelis
panaikino tą šlapios mazgotės kvapą iš ortakių.
Beje, aš dar ir salono filtrą išėmiau prieš tą purškalą pastatant.
Ir AC įjungimas visam laikui ne visada padeda, kai kurios mašinos turi
pagal nutylėjimą pagerintas sąlygas visokiam brudui veistis ortakiuose.