Tema: Re: ratlankis sugedo
Autorius: ostapas
Data: 2019-07-02 09:18:06
Kažkas ant kelio gulėjo - nespėjau pasitraukt. Maždaug pervažiuoto katino
dydžio juodas daiktas.
Buvo didelis bum, po to pasigirdo ūžimas iš galo. Sustojus padanga buvo
visiškai tuščia. Ratas prisuktas buvo normaliai.
Kadangi tas juodas daiktas nuskrido į kelkraštį ir eismo saugumui pavojaus
beveik nekėlė, nusprendžiau kad pietinis išorinis aplinkkelis nėra tinkama
vieta pasivaikščiot ir pažiūrėt nėjau.
Kažkodėl man atrodo, kad prieky kelkrašty kažkoks sharano tipo daiktas
atlikinėjo tokį patį veiksmą su zapaske, tai spėčiau kad ne vienintelis aš
ten tą dieną buvau.

"bezas"  wrote in message news:qferp1$dr3$1@trimpas.omnitel.net...

Ratas, tai sakyk kas buvo is tikruju?