Tema: Re: Vairo stiprintuvo vožtuvas
Autorius: Shadowed
Data: 2019-07-01 16:05:20
Jo, matyt reiks visgi rištis prie auto, vis tiek žinot apie ką kalba eina
:D. Žarnos kodas A2514601724, paveiksliukas prisegtuke, raudonai pažymėjau
vietą, kur gyvena tas vožtuvas (nors gal vadinamas kitaip, ne vožtuvas, o
koks srauto ribotuvas ar atbulinis vožtuvs, ar pan, dėl ko ir kilo
nesusipratimas).

"Lapinas"  parašė naujienų news:qfctje$dls$1@news.i-klubas.lt...

Atsiprašau, kaltas. Apie jokį kitą vožtuvą vairo stiprinime nežinau.