Tema: Re: Vairo stiprintuvo garsas
Autorius: Shadowed
Data: 2019-06-21 09:00:45
WISe nėra jokios informacijos kaip nuorinti, netgi keičiant šlangas pasakyta
tik ant neužvesto variklio pamaskatuoti su vairu iki galo i abi puses. Tą
tai aš padariau. O kaip tu sakai dar ten reikia nuorinti ?

"siaubas"  parašė naujienų news:qehoi5$vmp$1@trimpas.omnitel.net...

jei iskart nenuorini ir duodi apkrovos tai paskui va taip ir randasi raudos
internete