Tema: Re: Ot gerai
Autorius: DK
Data: 2019-06-20 12:14:02
Tu kaip koks Raimondas Kuodis - viską plet tik per kaštų-naudos analizę
ir tik išskirtinai išėmus iš konteksto. Pagal tokią logiką išvis nieko
geriau nedaryti, nes galutinis rezultatas visiems vienodas visada - 2m.
po žeme.
Daryti reikia viską, kad dusint tuos, kas nemoka mokesčių, kad sukčiaut,
slėpt, apgaudinėt būtų valakyta.