Tema: Re: Kas gaudosi VW elektrikos nomenklaturoj?
Autorius: Invertuota panda
Data: 2019-06-11 19:56:44
On 6/11/19 18:09, tranzoo wrote:
> o tai palyst ir paziuret?
>
> btw, as neseniai toki daikta isigijau:
> https://www.aliexpress.com/item/8mm-1-2-3-5M-WIFI-Endoscope-Camera-Mini-Waterproof-Soft-Cable-Inspection-Camera-USB-Endoscope/32868820074.html

Nesupratai idejos: fiskes kurios man reikia toj vietoj is fabriko nera.
Fiske kuri ten yra zinoma ir taip, net detales koda parasiau.

Ko man reikia tai kitos 2-3 pinu fishkes i kuria galima butu perdeti
pora kontaktu is esamos fishkes.

Problema tame, kad nei garantuotai aisku kokio standarto ten tie
kontaktai (panasus i nano MQS) nei aisku kokia pas tautovezi dar gali
buti _kita_ fishke su tokiais pat kontaktais. Beigi kaip vw
nomenklaturoje vadinasi to formato remontines uodegos.