Tema: Re: Magnetiniai lipdukai
Autorius: tranzoo
Data: 2019-06-06 17:35:19
px kur, nes realiai pardavime tik pora medziagu yra, ir abi jos geros.
gali drasiai skelbt konkursa ir pasiimt pigiausia varianta.

zinau spalda, grantus, sirma kaune... uv neimk. tegu spaudzia solventu
arba sublimacija.

viena reik zinot ir nepamirst - magneto negalima klijuot ant nesvaraus
pavirsiaus.