Tema: Re: Biudžetiniai lietnykai
Autorius: Caponi
Data: 2019-05-14 16:55:17
Jei pigiai, tai aš už naudotus originalius arba kilmingus, bo su
noneimais visko būna, kadaise buvau nuliovus nusipirkęs, tai lyg ir
apvalūs, o balansuojasi nenoriai, svarelių dx, po metų, nepamenu tik
kokiu pagrindu, patikrinus balansavimą paaiškėjo, kad vėl ten neaišku
kas pasidarę.... Pagooglinus paaiškėjo, kad tokie specefektai ne
išimtis, bet būna ir viskas gerai :-)

--
Caponi
Honda CR-V '08 2.0 i-VTEC