Tema: Re: vw touareg pneu. pakaba?
Autorius: Velnias
Data: 2019-05-08 13:32:09
Pavažiuok su ne pneumatiniu, gal tau nepasirodys per kietas. Bet aš iš
tokios didelės ir sunkios mašinos nesitikėjau, kad gali taip joti.

"BigM"  wrote in message news:qau8vc$tfq$1@trimpas.omnitel.net...

Mdas... norisi pneumatinės, ale nežavi netikėtas limp mode’as kur užsieny
ar šiaip kelyje. Žinoma, kaip ir bet kas kitas gali tai įtakot, bet čia jau
klausimas kyla koks šios pakabos patikimumas - ar pyst ir turi kritinį
gedimą, ar duoda apie save žinot ir tiesiog parvykęs varai į servisą.

Teko su XM’u apturėt, kai priparkavai, ateini po kiek laiko ir randi
apsimyžusį hidrauliniu skysčiu (sprogęs amortikas) :/