Tema: Re: Ar baudzia uz tokius pazeidimus?
Autorius: ostapas
Data: 2019-05-06 10:30:12
aha, ypač Ispanijoj ir Prancūzijoj su Italija.

wrote in message news:qaonkp$46a$1@trimpas.omnitel.net...

2019-05-06 10:20, tranzoo rašė:
> toks lyrinis nukrypimas.... svedijoj visur siauros vietos. visi stato per
> viduri, ir kazkaip niekas nei nepatoginasi, jei sonus apdauzo.

Aš tai pastebėjau, kad vakaruose žmonės, jei iškart nepavyksta prisiparkuoti
tiesiai ir per parkavimosi vietos vidurį, niekada nepasididžiuoja
pamanevruoti 2-3 kartus ir masiną pastatyti tiesiai.

Lietuvoje taip darantį pamatyti yra išimtis. Ne "onoras" lietuviui
ištiesinti mašiną, kaip įsuko, taip ir paliko.