Tema: Re: Kondi?k?s pildymas Vilniuje
Autorius: Zolla
Data: 2019-05-03 08:13:07
Aš pats neseniai užpildžiau Žirmūnų Hiper Rimi aikštelėje (stovi
palapinė). Patiko pildantis žmogelis. Iš pradžių patikrina ar ne kiaura
sistema (jei kiaura nepila, jei ok, pila). Prieš mane žmogaus buvo
kiaura, tai parodė ir vietą pro kur leidžia, paėmė iš jo 10 eur,
užsirašė numerius, pasakė, kad jei susitvarsius užsipildys pas jį, 10
eur bus pigiau. Pildymo kaina 40 Eur. Pas mane pripylė virš 700 ml.