Tema: Re: 2wd patikimumas prie? 4wd
Autorius: Edo
Data: 2019-05-02 10:48:17
Esu su 4x4 ivaziaves i pusni ir pakibes, tik vienas galinis ratas sieke kieta pavirsiu. Isvaziavau. Tai gal biski issikapanojimas uzklimpus priklauso ir nuo to, kaip tarpine veikia. Bet jei nekalbant apie paaukstintus variantus kad mieste saligatvio borteliu nekabint, tai tikrai pritariu, kad musu salygomis AWD yra geriau tik kai gausiai sninga. Vieninteli karta sonu slydau ir issilyginau butent ant patizusio sniego, bet kad papuoliau i tokia situacija kai teko masina sonu statyt tai buvo mano paties zioplumas. Ir tikrai taip, startuoja AWD geriau, bet stabdo kartais net prasciau del didesnio svorio. Yra teke teta su Landcruiser matyt nuskridusia nuo kelio ant lengvo sniegelio.

E.

--
Free News Reader
http://put.hk