Tema: Re: ta ir dumingumo patikra
Autorius: etikmat
Data: 2019-04-29 23:16:58
Vadinasi taip. maniskiam (2011 m. euro-5) ar ijungtas, ar isjungtas ESP,
variklis sukasi iki 2.5 ir viskas (P ar N)

Pas juos autodatoj rodo, kad turi suktis iki 5.2, bet ju dumingumo testeris
rodo, kad sukti iki 2.5. bet dumingumo aparatas rodo klaida. Problema, kad
jie labiau tiki autodata.

skoda sako, kad taip gali buti, jei neseniai buvo regeneracija.

Siandien praleido, netikrino obd, bet sake jei nepasikeis metodika, tai
sekanti karta bus beda.

Mano elsoj nera info apie ismetimo duju testavima, no data. Skoda nuo 2012
metu isejo i onlaina, todel paskutine elsa 03.2012