Tema: Re: Q: Kur Vilniuj Honda 2010 automato dezes tepala pasikeisti ?
Autorius: Caponi
Data: 2019-04-19 00:42:19
Tarkim taip - aš jau ~15 metų neturėjau anei vienos problemos dėl nei
vienos mašinos (tuo tarpu iki tol prisiminimai apie įvairius pagal vardo
žinomumą +/- padorius servisus pobaisiai, ko gero vienintelis su
teigiamu atspalviu - kadaise Ukmergės plente buvęs Euromasters), lygiai
taip pat nusiskundimų negirdėjau nei iš vieno artimesnių draugų, kurie
pas jį tvarkosi.
Vienintelis minusas - jis nedaro kai kurių dalykų, pvz., suvedimo,
neturi svarkės. Bet va, pvz., vienai mašinai šviesas be stendo
sureguliavo taip, kad TA tiko, tuo tarpu prieš tai tokiam paprastam
darbui tą mašiną buvau pridavęs į šalia namų esantį Kemi (vis kas
porą-trejetą metų mane velnias patraukia į kokį servisą kokios
smulkmenos susitvarkyt :-)), katrie to padaryt ir su prietaisais
nesugebėjo (tipo, lempa neoriginali, reikia keist, ale va visą dieną
neprisiruošėm paskambint, o dabar tiekėjas jau baigė darbą, bla bla bla,
gal atvažiuokit tada rytoj, tai gal eikit nx), bet kaip paaiškėjo, tai
pradžia bėdų glūdėjo ne iki galo artai kažkaip kreivai į lizdą įkištoj
lemputėj.

Žodžiu, rekomenduot drąsiai galiu, bet primygtinai jo niekam nesiūlau,
mažiau klientų - man paprasčiau bus pas jį patekt :-)

--
Caponi
Honda CR-V '08 2.0 i-VTEC