Tema: Re: Lapas nuvykti iki TA
Autorius: savas
Data: 2019-04-17 19:25:40
>O supranti, kad su feikiniu lapu jau ir po straipsniu lendi, o bet kuris
>ekipazas su kamera is karto uzpelenguos, kad vaziuoji be TA (kaip ir TA
>tikrinancios visos kameros), nes tikrina, ar duomu bazeje turi leidima
>automatiskai

Na nemyzkit i kelnes...
Niekas ten automatiskai nieko netikrina !
na pastate kamera, na pravaziavo per para 15.000 masinu kuriu puse kazko
neturi.
na ir ka... vijosi visus ???

nes matau prigazdinti cia visi ir triedziat toliau negu matot !

Ten pas jus tik Vilnius Kaunas kameros kazka gali...

O realiai patikrinti, tik konkreciai sustabdzius ir ivedus duomenis is mano
doc i baze...
Kol neirodyta mano kalte, as nekaltas !

O, kad man reikia nuvaziuoti iki sodybos pasiimti masina, parsivezti is ten
smutkes, issinuomoti priekaba, tada gryzti, tada nuvaryti masina i servisa,
tada tik po kokios savaites pasiimti va tik tada, kai viskas jau bus
sutvarkyta ir suderinta as ir pasiimsiu ta tikra leidima i TA.

O man dabar reikia tik formos, kad bent jau galeciau padaryti vaizda, kad as
viska stengiausi daryti teisetai.
O kad ji bus be parasu ir anspaudu tai aisku...cia jau mano problemos, as ju
nepadirbinesiu...