Tema: Re: Diskų dažymas (+-Vilniuje)? ...ar verta?
Autorius: ventiliatorius
Data: 2019-04-16 18:18:35
ir dazo, ir gaunasi. Bet jei su dazu storio matuokliu kabinesies, kaip
kazkuris ten is audi fanatiku, tai gali nepatikti. Siaip seniau girdavo
"miltelini" dazyma.
Persidazyti manau verta, tik paieskok kontaktu ne senu perdylu forume, o
ten, kur vis dar auto fanatikai renkasi - kokie nors audi, bmw, honda
klubai, ir pan.