Tema: Re: Atsilupes lakas
Autorius: Rrr
Data: 2019-04-16 15:31:36
O ka as zinau, as tau i mokslininka panasus? Pasakiau faktus, kuriuos
zinau. Jeigu netinka - yra google.

Pirmas linkas kodel lupasi lakas:

https://shop.advanceautoparts.com/r/advice/vehicle-engine-cleaning/clear-coat-peeling-heres-what-to-do

Siaip tada manau reikia nafig newsus uzdaryti visai, nes paklausia
zmogus nuomones ir po to kaip isreiski nuomone - priekaustauja, kad
mazdaug tavo nuomone nesutampa/nepatinka. Zodziu.