Tema: Re: Trumpos šviesos... pafilosofavimai
Autorius: Invertuota panda
Data: 2019-04-13 12:31:10
On 4/13/19 00:05, Zyza wrote:
> Žodžiu teko važiuot su Ford Focus šito dešimtmečio universalu ir kažkaip
> atkreipiau dėmesį, kad jo trumposios lempos (standartinės, be jokių ten
> ksenonų) apšviečia šiek tiek toliau nei mano i30 su Osram
> Nightbreaker'iais. TA praeitas sėkmingai, šviesų nereguliavau kažkaip,
> pozicija 0. Ar įmanoma, kad TA labiau žiūrėjo, kad nebūtų per aukštai ir
> nelabai žiūrėjo, kad biški lempos per žemai? Knieti vos vos pakelt. Ir
> šiaip, kokį (labai maždaug) atstumą turėtų į priekį apšviest trumposios?

Viskas imanoma, bet nemaziau imanoma ir tai, kad to i30 faros tiesiog
nebaisei gerai sudizainintos.
Visokios murzilkos reguliariai pratestuoja kaip sviecia skirtingu
gamintoju faros ir skirtumai neretai tiesiog didziuliai.
Nes geras kompromisas tarp dEzaineriu ir inzinieriu kainuoja dafiga
pEnEgu, "nepremijiniai" gamintojai ten neretai sako "aj, bus gerai ir taip".