Tik pigius reikia i vidu tepalo privaryti, o tai kinieciai pagaili. Suvedimas nera taip svarbu kaip isvirtimas, jei valdymas napsikeite, vairas liko tiesiai stovet reiskia suvedimas tvarkoj, reguliuot nereikia. Ukiskas budas suvedimui- po posukio paleidus vaira jis turi svelniai gryzinet i voeta, jei atmeta stipriai ratai stovi per daug iskesti, jei neatmetineja is viso, ratai truputi ziuri i sonus. Geras suvedimas kai atmetineja bet labai silpnai. Isvirtimas tai kai traukia i sona, jei abu ratai idiotiskai sureguliuoti, viens kita kompensuoja ir netraukia niekur bet eda padangu krasta. O nuo blogo suvedimo eda darbini pavirsiu. Dar kai kuriose masinose reguliuojasi kasteris arba rato posukio asis, (siaip buna po avariju, tada tai kebulinis darbas) jei ji per stati, masina sunkai valdoma tiesiojoj, ja kiek meto, jei per daug palinkusi masina sunkiai valdosi posukiuose, jei nevinoda tai masina ir posukiuose ir tiesiojoj nestabili, padangu del kasterio negrauzia. Cia taip buna kai masina dauzta, sutvarko atrodo viskas idealiai, o masina valdoma sunkiai ir nemaloniai. -- /svyt Mtrhed <nera@mail.lt> Wrote in message: > uzvakar kaip tik keite vairo trauke antgali. Ka ten restauruot, jei naujas 14 euru kainuoja. Suved ----Android NewsGroup Reader---- http://usenet.sinaapp.com/