Tema: Re: Kurio gamintojo AGM akumą pirkt?
Autorius: online
Data: 2019-04-10 10:06:14
nu japonas cia Yuasa, siap jei nesvarbu pinigai yra OPTIMA, ty AGM bet
geliniai, yra ir pas exxide tokiu.
gal svarbiau kai pirksi ziurek data pagaminimo, nes jei retesnis brangesnis
modelis buna po kelis metus sandeliuose prastovi,
esu tai nupirkes pora brangiu agmspiraliniu akumu 300eur total ir numire po
3metu..

"Lapinas"  wrote in message news:q8k4a6$q5l$1@news.i-klubas.lt...

Dar kažkokias Yuasa radau. Blogis?