Tema: Re: Req. Dviratis ?entui iki 300 ?
Autorius: ukininkas
Data: 2019-04-06 11:10:32
> Kokia savikainą? Priekinės + galinės žvaigždutės tiek kainuoja be darbo.

Sito dviracio kaina Norfoje buvo 299.
kadangi truko detaliu, nesusirinko stabdziai,
sandelyje pakele popierius jo isigijimo kaina buvo 59,99
todel nurase kaip broka, tiek ir sumokejau i kasa.

Nors nezinau tikrai, gal jis is kokiu grazintu buvo,
bet naujas visiskai, dar politilenu remas apvyniotas buvo.

Viskas sukasi, vazyneju jau 4metai suaizejo padangos nuo laiko ar nuo
saules, nezinau.
Dar remo amortizatorius pradejo cypauti, bandziau asi sutepti, bet turbut
per velai,
jau padilus ir pabruzinta.
Daugiau sutepu zvaigzdes ir grandines kas sezona.
nieko daugiau nekeiciau.
Vazyneju kas diena i darba grubiai apie ~100km/men.
Buvau uzsidejes elektronini spidometra, bet jis kazkur po 1000km sugedo.