Tema: Re: Padangu likutis 3.6mm - Apibendrinimas
Autorius: news reader
Data: 2019-04-05 13:04:41
Kokiame servise tikrini vaziuokle? Zinosiu kur nevaziuoti.

Sudrozes as tu padangu 50 komplektu ir dar 50 komplektu sporte, iskaitant
ir tokias kur kordas islindes, kurios bukvaliai sprogsta ant posukio.
Neslysta jos ziede. Tuo labiau su 3mm. Tuo labiau civiliniais greiciais.
Tuo labiau taip, kad zmona pastebetu.