Tema: Re: Autoakumas "Bulkai"
Autorius: Tomas
Data: 2019-03-30 09:07:22
Kad Hamburge duoda - tikiu, tuo tarpu EMP siulo 0,45ct/kg, Ekoterra - 0,55ct/kg.
I uab "Metalo lauzhas" nemanau kad skambysiu dabar, nei man reikia dabar, nei jie dirba sheshtadieni. Zhinai prabangesniu supirkeju? Gal pasidalinsi?
Akumuliatorscikai Kauno gatvej - vieni tik, ant ju budos aishkiai stambiai parashyta AKUMULIATORIAI. Netoli esanti uab "Petrute" - nera akumuliatorscikai, stumdo visa kita autochlama kaip ir autoaibe arba norfa.