Tema: Re: registracija
Autorius: Audrius K
Data: 2019-03-22 09:32:52
Saulius74901 <saulius74901TRINTI@gmail.com> wrote:
> Stovi Varėnos rajone.
> Manau važiuotų dar, ratai yra, pakeltas ant kojų stovėjo nuolat.

Idomu, kas liko iš kojų ... Kojos - ne domkratai, kėlimui neskirtos. Jos
tik prilaikymui skirtos... Niveliavimui naudojama pakisamos spec kaladeles
po ratu ir priekinis (prie sukabinimo) ratukas.  Jei pradedama kilnoti su
kojomis, pirmiausia sutrupa kojų kėlimo mechanizmo “verzle”. Ji - iš
kažkokio lengvo metalo lydinio... vienos kaina - truputi virš 10€...

Dar niveliavimui gali būti naudojamos spec elektrines ar hidraulines
kojos... bet čia ne tas atvejis.

Audrius K.