Tema: Re: REQ Patarimo apie hidraulini domkrata su ratukais
Autorius: Paulius Zaleckas
Data: 2019-03-15 14:29:17
Sakiau, kad panasus. Pas mane namuose konkreciai sitas:
http://www.liudoirankiai.com/lt/domkratai/hidrauliniai-su-ratukais/domkratas-su-ratukais-15t-alium.html

Dar neseniai ivaldziau:
https://www.skelbiu.lt/skelbimai/keltuvas-domkratas-geko-hi-lift-3t-59-35088589.html
Kadangi neturiu nei duobes nei keltuvo, tai sitas patogu pasivesti
masinai ant sono. Labai palengvino sankabos keitima.