Tema: Re: Re:Sviesu reguliavimas Kaune
Autorius: Ssang Yong
Data: 2019-03-13 13:00:30
As irgi buvau kazkada Renooko servise Gaiziunu g., tai lyg ir normaliai
sureguliavo, visom kryptim ir TA tiko.
Tik, kad dabar jie issikele is ten. Salia yra kazkoks Straujos servisas, tai
uzsukau ten, pareguliavo tik auksti ir uz kosmine 10e kaina, tai biski kaip
scamas pasirode. O i sonus tikrai turi but blogai, nes pats keiciau
reflektoriu laikiklius ir susukau i belekokia padeti.

Prie sienos butu variantas, bet nelabai sugalvoju kur rast tokia siena, kad
tamsiu paros metu butu galima nuvaziuot ir butu lygaus kelio iki jos kokie
7m.