Tema: Re: Model 3 Lietuvoje
Autorius: Kurmis
Data: 2019-03-12 21:46:27
normalus zmogus pirkdamas tokia dezute i sporto trasas nevaziuoja ipac jei
suabejojo ar ji tinkama jo sedynei ir pakaitinti stabdziai tikrai matysis po
gero pasidraskymo. Netikiu kad tie kas priima masina neziuri jos bukles,
ypac kai viskas loginama.
Tam kad sustiprinti apsisprendima ar masina verta pasilikti, nusprende
pasiklaust draugu prie alaus. Soriuks, jis pats nesugeba atsirinkti kas jam
reikalinga, draugai stipri pagalba. :D
Rado pora fychiu kuriu neturejo arba nebuvo priprates, tai apsipatenkino ir
nusprende, kad jau tinkama masina?
Esu patyres panasu jausma, kai is sudo kruvos (sena ford fiesta pasitaike)
nesitiki kad ji gali gerai vaziuoti tai pajunti, tu pradedi ta sudo kruva
zavetis. Sitam rasytojui nutiko panasus jausmas. Bet sudo kruva nepasidare
nuo to geresne, tiesiog lukesciu ir jausmu zaidimas.
Paskutines straipsnio eilutes puikiai parodo zmogaus tustuma, kuris sako kad
tai ka nusipirkau yra jega, o ka turejau tai paskutinis sh. Tik visa tai
sudeliojo kiek subtiliau ir sena masina uzskaite kaip seimos kelionini
karuti, nes matomai kartingas seimai vezti nepats geriausias pasirinkimas.