Tema: Re: Benzo automato senjorei
Autorius: Kurmis
Data: 2019-03-07 10:05:39
vargas jum perkant karucius. Gal pirkit dar nesuvazineta ir bus nesvarbu nei
koks ten zenklas prikaltas prie kapoto, nei kas po juo pakavota. Kaip tik
moteryte su senu grabeliu buvo prisokus. Tai masina pirko 2m senumo pries
gal 15 metu. Per metus iveikia 1-2k km. Ir ji nieko nezino apie ta masina,
nes ji nesusideves tokiais tempais. Rudys bei tepalu keitimas aktualu. Dar
kaliosus atnaujint kas penkmeti. Viskas ko reikia, tai kuo gyvesne
(nebutinai naujesne) nupirkt.