Tema: Re: Q: sveikatos pazyma
Autorius: Audrius K
Data: 2019-03-05 13:40:21
art_home <nera@post.net> wrote:

> pažymas turiu tiek psichiatro, tiek išrašą iš šeimos gydytojo. Nemokamai
> nenoriu :)

Ir negausi... o jei dar BE, tai brangsta žiauriai bent Pan rajono
poliklinikoje...tiesa, rajono pol kaip taisykle eilės būdavo neilgos, tik
kad paskutinį karta buvau kažkur prieš 5 metus.

> Panevežyje endemikas registruoja kovo25-tai,  kas man yra per vėlu. Regis,
> rajono poliklinkoje eilės mažesnes.

Dar konsultacine poliklinika gali bandyti. Po to per visas privačias gali
skambinti. Jų daug. Jei neina, tada Vilniuje per brangiasias : nortway,
grybo gatve ir t.t.  Ir mažesnes priims - be tik pinigus moki... Nortway
bent mane priima greitai.

Audrius K.