Tema: Re: prasymas padangistams
Autorius: tranzoo
Data: 2019-03-01 18:46:46
gal tu kazkokias senas pirkai, nes efficient grip esu labai patenkintas.
nei nesioja, nei kaukia, nei plaukioja per balas, nei cypia posukiuose
ir puikiai stabdo. ir dabar, jei michelinu bortas bus minkstesnis -
imsiu jas. seip su tokiais balionais seniai nevazinejau. zieminiai
michelinai per mikstais sonais.

jei apie ziemines kalbant ice+ - tai jos irgi puikiai sukimba tiek su
ledu, tiek su sniegu. kelis kart vazinejau nuomotu golf su
continentaliais, mazda ir skoda nokianais - nu nx. duokit ice+!

su ice+ touranu fwd uzvaziuodavau i ledini kalniuka ukmerges 300D.