Tema: Re: poliziginiai.lt
Autorius: Bronco
Data: 2019-02-27 11:07:00
On 2019-02-26 18:22, ventiliatorius wrote:
> Tu pasamoningai po zodziu saugus pakisi dyydeli sedana arba SUV, kuriame
> kruva skambaliuku. Vaidina cia matai modernu hipi

Net pasitikrinau į kurį čia grupsą parašiau, jau spėjau pagalvoti, jog
pataikiau į o.psichologai.

Po žodžiu "saugus" aš "pakišu" tai, ką tas žodis reiškia automobilių
pasaulyje - nesukirmijęs auto + normali saugumo klasė + pakankama pasyvi
apsauga + bent bazinė aktyvi apsauga. Jokių sedanų ir SUV aš tikrai
nereklamuoju. Dydis ir masė saugumui padeda, šito nepaneigsi, bet tai
nėra vienintelis esminis faktorius.