Tema: Re: Mijia Electric Scooter Pro
Autorius: Mindaugas
Data: 2019-02-25 09:11:14
Pasidalinkite patirtimi, kaip pripučiat padangas, savo nelaimei vakar po
žiemos sezono sugalvojau, kad reikia "dapūsti".
Užpakalinę dar galima su mašinine pompą. O ant priekinės mašininės pompos
antgalis neužsimauna, o su ta "žarnele" kur komplekte įdėta, kol ją atsuku
visas oras išeina.
m.

"KandysRomka"  wrote in message news:q4vvee$am2$1@trimpas.omnitel.net...

Tai Kauno klinikose medikai taip pozeminiais tuneliais su paspirtukais
vazineja.