Tema: Re: rx330 atgyvena ar ne?
Autorius: foonia
Data: 2019-02-23 22:03:14
Pasiziurek prie kiek rpm tie 171kw, japoskes benzus reikia smaugti kad jie vaziuotu, po dyzelo reikia priprast. Buna ir atvirksciai persedus prie doxlo dyzelio -  smaugi, o tas ne kiek nejuda ypac pimais begiais , man 66kw dyzelis mieste maziau 9L neimdavo :-)

--
Usenet Reader for Android
http://android.newsgroupstats.hk