Tema: Re: Tekintojas Vilniuj
Autorius: Sail
Data: 2019-02-11 08:07:49
Leidimas toks - ciurksle varo ant zemes. Prilaseti po nakties tai dar butu
labai gerai.

Gali pisdamasis su karbu ant suoliuko sudeliot, kad nelasetu. Bet idesi i
moca - tikrai pales, jei ne siandien tai rytoj.
Su pludem tikrai tvarkoj, du dvigubi moco karbai tai 4 atvejai, ir visi
analogiski.

Lygio reguliavimas jau veliau, kai jau pavyks sutvakyti, kad neleistu.

Va cia teisingas forumas apie mano atveji
http://www.zl-russia.ru/forum/9-23-9, viskas kaip ten aprasyta taip ir yra.
Kazkas praejes visa mano kelia - antro karbo pirkimas, varvesys ir is jo,
zodziu ne pirmas as ne paskutinis.
Ir remonto fotkiu yra, kurias jau imeciau cia siandien.