Tema: Re: Kaunas - Šiauliai
Autorius: fenix
Data: 2019-02-08 11:28:01
2019.02.08 11:11, Paulius Zaleckas rašė:
> Googlas tai idomiai man cia kazkaip paiso...
> https://goo.gl/maps/RNi7sm1fq6v
>
> Visgi pro kur geriausia važiuoti? Pro Raseinius?

tas marsrutas geras, bet priklauso nuo kelininku stropumo ir krentancio
sniego kiekio :)

kaip daktaras israse - magistrale, girkalnio nusukimas, raseiniai,
lioliai, kelme... galima ir karpynes nusukima, tas pats is esmes laiko
prasme.

alternatyva, jeigu nesnigs ir nepustys: (apatinis marsrutas) girkalnio
nusukimas, raseiniu apvaziavimas, siluva, tytuvenai. iki tytuvenu kelias
geras, be mashinu, toliau... bbz kaip su oru ir sniego valymu.