Tema: Re: Miesto/uzmiescio itaka pagrindinio dirzo buklei
Autorius: Tomas
Data: 2019-01-29 07:38:04
Stovint ant laisvu, jei netolygus apsisukimai - trukcioja. Yra ir daugiau faktoriu - itrukimai, tepalas, shiukshles, ir t.t. Pvz. esu rades trukusi balansinio veleno dirzha, o jo skeveldros apsivelusios visur aplink pagrindini, pazhistamas rado luzhusia itempejo spyruokle zvangancia pagrindinio dirzho teritorijoj.... Abiem atvejais pagr. netruko.