Tema: Re: lesiniai kinu gamybos priesrukiniai zibintai
Autorius: cD-r0m
Data: 2009-08-11 03:28:27
As pirkau tokius maximoj uz 50Lt pora.. Siaip naudoti juos savarankiskai - totalus sudas, taciau ijungus papildomai prie artimuju ar tolimuju sviesu, padidina matomumo lauka i toki dideli apvalu plema.. bent man visai patiko rezultatas (turint omeny kokio tikejaus uz 50Lt), nakti geriau matos kur vaziuoji, ne kelio ruozas..
 Deja mano motorolerio generatorius per silpnas net vienam zibintui, jau nekalbu apie du, tai juos panaudojus ilgiau, reikia akuma kraut..
 Pastebejimas apie lesius (nei nori naudot tik optika) - abieju zibintu lesiai skleidzia visiskai skirtingus plemus, ir forma, ir tamsesnem demem.. ispudis susidaro, kad tuos lesius ten rankomis is karsto stiklo daro.
 Tiesa, dar rekomenduoju atkreipti demesi, kad pagal technikines reikalavimus motoroleris gali tureti iki dvieju priesrukiniu, kurie turi visi but ijungiami kartu, bei turi tureti sertifikavimo simboli (E)..

www.videocut.lt - Pigus video montažas!