Tema: Re: Niekas nenori vežti 35 kg siuntos
Autorius: mindau
Data: 2019-01-25 11:59:35
nori idealiai vezk pats asmeniskai.

"Vytook's"  wrote in message news:q2elrs$ntp$1@trimpas.omnitel.net...

Kaip supratau, reikiakurjerio.lt yra tik kurjerių tarpininkai, todėl ir
iš jų, kaip iš juridinių asmenų, priima sunkius krovinius. Mano užsakymą
jie perdavė LP Express. O dieve, kokia lėva kontora (LP)! Vakar 10 val.
jie gavo užsakyma su nurodymų paimti iki 16 val. Tai 16 val. tik
paskambino ar jau atvažiuoti? Sakau, per vėlu, pažadėjo šen ryte, bet
kai susisiekiau su kurjerių, sako atvažiuos po pietų @#$^%&
Tox įspudis, kad jie iki pietų išvis nedirba