Tema: Re: dviraciu elektrifikacija.
Autorius: svyt
Data: 2019-01-23 17:28:33
Kad cia ali expreso, ne tik prekeiviai problema, man atejo akumas
 kuris matomai kazkur krito, galbut ir pakeliui, ir gretimu celiu
 bankes uzsitrumpino, plius bmsa sugadino. Pardavejas praignoravo,
 aliexpresui irgi px, nors pardavejas "patikimas", forume
 rekomenduotas, is jo nemazai tautieciu pirko paspirtukui akumus.
 tam paciam ebejuj tai iskarto skundziuos paypalui ir
 grazinanpinigus, aliekspresas to nedaro, gal todel kazkiek pigiau
 ten.

--

/svyt

----Android NewsGroup Reader----