Tema: Re: auto pirkimas de. parsivarymas
Autorius: Tomas
Data: 2019-01-18 17:30:23
iki 6 men ir 6kkm

kas del PVM, toli grazu ne visoms PVM grazintinas. Tas kurias parduoda kaip
PVMines -
aiskiai nurodo. Ir tipo myza sau ant ranku - parinasi del mistiniu
patikrinimu? Nemaciau negirdejau, su isskirtu PVM daug nebuvo, bet kiek
buvo, nx nieks nesiunte.

"Pjero"  parašė naujienų news:q1s5at$lar$1@trimpas.omnitel.net...

Kiesta kad new cars ten pigiau

nžn apie naujų PVM