Tema: Re: Reikalinga TA ir TPVCAD tempiamai auto?
Autorius: Audrius K
Data: 2019-01-18 12:19:16
Paulius Zaleckas <pauliusz@yahoo.com> wrote:
> Jei cia nurodei maksimalias mases, tai neturejai gaut baudos.
Arba veiksmas buvo prieš n metu, kai šis punktas turejo truputi kitokią
redakciją (keletą metu buvo papildoma sąlyga, kad priekabos bendroji masė
negali viršyti auto nuosavos mases (be krovinio ). Jau keli metai, kaip
šios sąlygos nebera)
Jo atveju ši sąlyga greičiausiai negalėjo būti patenkinta. Arba pasitaikė
KET nemokantis policininkas... (mane irgi prieš daug metu bandė nebausti,
pasiunčiau pasimokyti KET . Atsikabino greitai)
Audrius K.