Tema: Re: Kasko kainos
Autorius: Nitro
Data: 2019-01-11 09:25:02
LD draudziau civiline. Artejant poliso galiojimo pabaigai paprastu laisku i pasto dezute gavau polisa kitiems metams su graziu laisku "jus tik apmokekit saskaita ir niekuo nesirupinkit".

Kadangi tokiu fintu nedarau ir visada pasitikrinu rinkos kainas - patikrinau del idomumo ir LD tinklapy kiek kainuos ju draudimas perkant internetu - buvo pigiau gal per 15 proc. :)